کد خبر 35988
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۲

تيم‌ فوتبال سپاهان از هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال استيل‌‌‌‌آذين را شکست داد و به صدر جدول رسيد.

به گزارش مشرق، تيم‌هاي فوتبال استيل‌‌‌آذين و سپاهان از ساعت 15:30 امروز در حضور حدود 500 تماشاگر در ورزشگاه تختي تهران به مصاف هم رفتند که اين ديدار با نتيجه 2 بر يک به سود شاگردان قلعه‌نويي خاتمه يافت.
در نيمه اول اين ديدار حسين کاظمي، شاگرد سابق قلعه‌نويي در استقلال، استيل‌آ‌‌‌ذين را پيش انداخت تا محمود ياوري در اولين حضورش در اين تيم به عنوان سرپرست حداقل در نيمه اول با پيروزي کار را به انتها برساند.

در ادامه اين ديدار و با آغاز نيمه دوم ميلوراد يانوش، مهاجم سپاهان کار را براي اين تيم به تساوي کشاند تا شاگردان قلعه‌نويي به ادامه مسابقه اميدوار شوند.
در دقيقه 80 و در حالي که 2 تيم بازي پاياپايي را ارائه مي کردند، ابراهيم توره سپاهان را 2 بر يک پيش انداخت تا اين تيم سال 89 را با پيروزي و کسب 3 امتيازي ديگر به پايان برساند.

سپاهان با اين پيروزي 52 امتيازي شد و تا قبل از پايان ديدار ذوب‌‌آهن و شاهين بوشهر در صدر جدول ايستاد و در صورتي که ذوبي‌‌ها در ديدار امروز به هر نتيجه‌اي غير از پيروزي برسند، سپاهان در پايان هفته بيست و هفتم به عنوان صدرنشين جديد ليگ برتر لقب خواهد گرفت.

سعيد مظفري زاده، داور اين ديدار به احسان حاج‌صفي،‌ اميد ابراهيمي، رضا عنايتي از سپاهان و کاظم برجلو از استيل‌‌‌آذين کارت زرد نشان داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس